Har klippt lugg

Heeeej min älskade blooogggg!!! Har inte skrivit då jag har vart sjuk, blir hängig då. Känner mig lite bättre idag men fortfarande hängig då jag inte fått vila ut ordentligt, för hur sjuk man än må va så slutar man aldrig o vara en mamma. Idag hade Stephanie julkonsert på solna kulturskolan. Hon var så duktig! Min lilla stjärna ♥ Föresten jag har börjat läsa en bok som har gett mig så många bra tips om hur man kan kommunicera med barn utan bråk! Den e såå bra, och tro mig det funkar. Har typ i två dagar gjorts kanske tio olika knep på Stephanie när vi har hamnat i kniviga situationer och det har funkat! Gissa om jag häpna!! Så från och med nu ska jag flitigt låna böcker från biblan o försöka få så mkt kunskap om barn, kärlek kvinnor ja ni förstår klättra i psykologi hyllan i jakt på böcker hihihihi
flöjtkonsert
koncentrerade tjejer
Hej älskling
Juuhstee har klippt lugg, förändring inför de nya året ;)
bildbevis hahaha

Hon ville oxå fotas med boken, hahah om hon bara visste hihihi ♥
Min lilla pojke
ögonkontakt med pappa
Boken jag läst o rekommenderar varmt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0