Lååång dag!!

idag ha det verkligen varit en lååååång dag! Stephanie va så uprymd att hon skulle på inspelning så hon vakna först kvart över fyra, sen fem sen kvart och sen sex sen var vi upe halv sju för att hennes kompis mamma skulle lämna de där... Sen åkte jag o möe mamma i stan kl 10:30 för att åka o hämta Stephi i svt kl 12, där fick vi vänta i ett timmar då det tog längre tid o spela in. Vi var hemma runt fyra tiden o det var så sköönt!! Min bror e hemma hos oss och ska sova här idag :D Imorgon är det ännu en stress dag men men snart e vi spanien o glassar hihihi riktigt längtar!! Peace pepparpeppar
Utanför inspelnings studion med kidzen o min mamma i bakgrunden
A juste vi gick förbi Nk julskyltarna de var fina men mkt finare var de förra året ;)
E bara tvungen o lägga upp några bilder från när Stephi var mindre såå söööt jag döör ju ;)
Viisst e hon lik Lionel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0