tjejer som vill ha bekräftelse av upptagna killar?

Förstår mig inte på tjejer som vill ha bekräftelse av upptagna killar? De kan bli dissade  men ändå gör de ett nytt försök? ÄR det dåligt självförtroende? Får de en kick av att jaga upptagna män? Eller är de så fucking fula so  troll, Eller är det bara så att de råka va fulla och på nåt annat... Som får de att slumpmässigt jaga samma kille twice? Eller vad tror ni? Jag vet iallafall att jag aldrig skulle göra något sådan o speciellt inte om snubben hade familj, det går emot mina principer, inte ens om jag hade varit dyngrak finns för många singla killar för det men framför allt respekt för kvinnan och familjen!! Men men vissa tjejer måste ju sjunka så lågt och bete sig som en gratis prostituerad hahahahah God morgon gott folk ville bara dela med mig av mina tankar =) Nu ska jag ut o gå en promis med Lio :* :* Love Love Idag fyller min mamma år hiihihihih Hurra HURRA HURRA för henne <3

Kommentarer
Postat av: claudia

så sant att det irreterar än!! dom har nog ingen själv respekt. det är pga dessa tjejer det splitras så många familjer för alla killar är inte starka nog och tack nej.

2011-12-06 @ 13:13:21
Postat av: clauloci

Nä de e sant vännen men vissa killar e starka o vissa brudar e allt för HHHOOOOO för att de ens ska lägga märka till!!

2011-12-06 @ 22:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0