super myyyyssss

Que pasoooooooooo :) ihihih Tjaa! Igår var det en härlig familje söndag, jag o Bebo tog kidzen till överjärva gård( en gård med djur) sen chilla vi hemma hela dagen. Idag fick Stephi♥ stanna hemma från skolan då hon kände sig hängig imorse men jag kan ju garantera att det var över under kvällen då våran prinsessa var lika pigg som alltid(peppar,peppar)o sen så har jag badat med prinsen :D ♥ Han tyckte om det men efter tag tröttna han då fick Bebo ta upp honom o göra honom klar för natten. Snart ska jag lägga mig i sängen o kolla på film för imorgon har jag en super stress dag, ska åka hit o dit samt fixa Lionels pass ja mi ser så buenas noche y besoso bendiciones peppar peppar
Dagens bilder

Kommentarer
Postat av: Kimmie

Gud vilka vackra bilder Claudia! Love em´..En särskild favorit är den på dig och Lionel i badet, fantastiskt fin, och så himla spontan! PUSS

2011-12-17 @ 21:26:42
Postat av: Anonym

Tack Kimmie! Vad roligt att du nämner sista bilden då jag var osäker på om jag skulle lägga upp den ! Tack så mkt blir jätte glad :)

2011-12-19 @ 21:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0