är riktigt stolt över mig som mamma :)

Idag skulle ju hela familjen gå på julbord med Bebos familj, men igår vart Martin så sjuk :( Jätte hög feber mm.. Men då Stephanie hade sett fram emot att gå på julborden o träffa sin bonus cuz bestämde jag mig för att åka in med båda barnen. Med Stephanie på ena sidan av vagnen o en vaken Lionel i vagnen plus lite sen med tiden och en snöstorm var inte särskild roligt men på nåt sjuk sätt klara jag det!! Gissa om jag känner mig som en super women mamma hihih Middagen var super mysig o vi åt en massa, bäst o passa på o äta julskinka för i spanien kommer vi nog äta en annorlunda julbord. Stephanies pappa kom o hämta henne för dom skulle på nån julbord efter, saknar henne sjukt mycket redan, jag mår som bäst när båda mina barn är vid min sida!!  Nu sitter jag hemma och njuter av att bara få vara efter allt... Bebo ligger o sover o Lio somna precis, känner mig helt utmattat men e lycklig :D  Ska nog äta mer hahahaha o kolla på tv PEace and love peppar peppar
Min lillebror, Stephanie o Lio låg o myste i vår säng medan jag sprang ner o handla frukost
Bebos familj o min me :)
Älskar dig min dotter <3

Lio med farfar
Min älskade pojke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0