Grattis min älskade lilla syster

Idag fyller min själsfrände år! Hela 23 år blir hon, men i visshet o mognad är hon över hundra o i skönhet o hälsa slår hon skiten ur Megan fox! Den här vackra varelsen har gett mig allt och mycket mer än vad någon kan föreställa sig! Är så tacksam gentemot hennes föräldrar som fattade beslutet att göra, forma, ja ni förstår, henne hahaha så att jag och alla omkring henne har och får njuta av hennes energi, hennes sjuka humör, hennes kärlek och hennes genuina alltid ställa upp och finnas där i både gott och ont! Mikaela Z älskar dig galet mycket och jag vet att vi kommer alltid vara systrar tills vi blir två gamlingar som går med våra rullatorer, vill bara säga att jag önskar dig ett stort Grattis och så mycket lycka, tur, kärlek, framgång och bendiciones i ditt liv! GRATTIS min ängel ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0