Barnens dag

Igår var det super mys och det var verkligen barnens dag/kväll. Medan Stephi o Natti vänta på Ladus så gjorde de kokosbollar och badade. Sen när hon kom slinga jag en håret på de, en slinga (inte stephi då, eftersom hon har en inspelning kvar där de förbjöd färgning eller en drastik klippning, men jag lova att så fort det var klart ska hon få en slinga ihhhi) de fick barnsminka sig sen gick vi till barnparken o sen åt vi o sen åt vi igen hahaha Sen busade tjejerna för fullt nästan över hela huset Medan jag o Anna satt o försökte klara av en app på mobilen som e sååå sjuk rolig den heter the moron test, Stephi klara av första åt oss och sedan klara vi alla av den andra vi ville ge oss in på den tredje men det kostade pengar hahahha . Anna gick runt 22 med sin underbart söta syster Ladus och tjejerna fick på sig pyjamas o i säng de somna på två röda hahha skiiiit söta,Men allt som allt så har vi haft en super Lördag tack vare alla underbara tjejer stora som små :) Puuuuuuss jo föresten fick ett jätte fint öga att hänga på jackan av Anna från turkiet :) SÅ PEPPAR PEPPAR MY FRIENDS!! Å jag har glömt nämna vilken fin armband jag fick av syster förra veckan.. visar den senare Later <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0