Äntligen e biljetterna köpta!!! JUL I SPANIEN

Idag köpte vi biljetterna till spanien :D Shiiit vad skööönt det ska bli o bara få försvinna från julstressen o nyårpaniken ;D Tyvärr vart vi luspanka men aja till ett jävligt gott syfte! I fredags var vi o fira Bebos vän, det var verkligen super nice. I lördasg kom syster hem till mig o pga olika personliga anledningar stannade vi hemma. I söndags hade Stephanie Julmarknad där vi fick sälja glögg o jul pynt- Stephis pappa med hans fru o cux kom o så jag, bebo, mormor o paulo. Hon var så jäkla glad, hon sjöng med en kör o hon var den enda av ungarna som inte kunde stå stilla, hon dansa till musiken ahhahha måste vara salsa o bollywood blodet i henne :) Nu ska jag gå o decka för imorgon fyller världens finaste människa år, den som alltid ställd upp no matter what, jo min älskade mamma!!!! I LOVE YOU SO MUCH!! (peppar,peppar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0